ForumCacak
Dobrodošli na^^CACAK FORUM^^.

Da bi videli kompletan sadržaj foruma, morate se registrovati ili ulogovati!

Navigacija

Pogledaj šta je novo na forumu

Welcome!

Kao registrovani član Cacak foruma , vi možete učestovati u diskusijama, razmenjivati privatne poruke sa drugim članovima naše zajednice. Pre svega, jedino kao registrovani član možete imati pun pristup forumu, odnosno videti njegov celokupan sadržaj!


Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se


NEVOLJE SA RAČUNARIMA




      • Please log in to reply

    Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

    #1

    SNooPy89

    avatar
    Main site administrator
    Main site administrator
    taj Ned 1 Maj 2011 - 17:34


    Zbunjeni korisnik IBM računara imao je problem sa štampanjem
    dokumenata. Rekao je tehničaru IBM-a da mu kompjuter kaže da "ne
    vidi printer". Onda je takode pokušao da okrene monitor ka štampaču,
    ali kompjuter ni tada nije mogao da "vidi" štampač.

    * Dell tehničar primio je poziv od korisnika koji je bio besan jer mu
    je njegov kompjuter rekao da je on "bad and invalid" (loš i
    nevaljao). Tehničar mu je odgovorio da tu poruku ne treba da uzme
    lično.

    * Jedna nova korisnica pozvala je Dell tehničku podršku i rekla da ne
    može da uključi svoj novi Dell kompjuter. Posle uveravanja da je
    kompjuter pravilno uključen na mrežno napajanje, tehničar je pitao
    šta se desilo kada je pritisnula dugme na kome piše "Power". Njen
    odgovor je bio da pritiska i pritiska ovu nožnu pedalu ali da se
    ništa ne dešava. "Nožna pedala" bio je u stvari miš.

    * Jedna druga mušterija firme Compaq pozvala je tehničku podršku da
    kaže da njen ganc novi kompjuter neće da radi. Rekla je da je
    otpakovala kompjuter, ukjučila ga u struju i sedela je pored njega
    20 minuta čekajući da se nešto desi. Kada ju je tehničar upitao šta
    se desilo kada je pritisnula prekidač na kućištu, pitala je "A kakav
    prekidač?"

    * Još jedna istinita priča iz Nowell-a.
    Halo, je li to tehnička podrška?
    Da, kako vam mogu pomoći?
    Držac za čaše na mom PC-iju je polomljen a kompjuter je još pod
    garancijom. Je l' se može popraviti?
    Izvinite, jeste li rekli: "držač za caše?"
    Da, to je pričvršćeno na prednjoj strani mog kompjutera.
    Molim vas izvinite ako zvučim zbunjeno; to je zato što jesam
    zbunjen. Jeste li vi dobili taj deo na promociji, na sajmu? Kako
    ste dobili taj "držač za čaše"? Ima li on neku oznaku na sebi?
    Dobila sam ga sa kompjuterom. Ne znam ništa o nekoj promociji.
    Od oznaka ima samo "4X" na sebi.

    U ovom trenutku tehničar je morao da prekrije slušalicu u napadu
    smeha. Ta osoba je koristila ladicu od CD-ROM drajva kao držač za
    čaše i onda se ladica odlomila.

    * Jedan IBM korisnik imao je problem sa instaliranjem softvera i zvao
    je podršku.
    Stavio sam u drajv prvi disk, i to je bilo OK. Onda je reklo da
    stavim drugi disk i bilo je nekih problema sa diskom. Kada je
    reklo da stavim treći disk - nisam ga čak mogao ni ugurati...
    Ovaj tip nije shvatio da "Insert Disk 2" znači da se prvo izvadi
    disk 1.

    * U sličnom slučaju, korisnik je pratio instrukcije za istalaciju
    softvera. U instrukcijama je pisalo da treba izvaditi disk iz omota
    i ubaciti ga u drajv. Korisnik je fizički otvorio disketu i onda se
    čudio u čemu su nastali problemi.

    * Na Zapadu se širi strah od najezde kompjuterskih virusa iz SSSR.
    Medutim, to je tehnički nemoguće jer su ruski virusi programirani na
    ćirilici i ne mogu ništa zapadnim računarima.

    http://cacak.forumi.biz

    Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]



    Dozvole ovog foruma:
    Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu